vrijdag 3 augustus 2012

Opbergmapje Adrukjes..

Goedeavond iedereen hier ben ik dan weer in blogland
na mijn verhuis en het uitpakken en dergelijke.
heb ik deze week in mijn 2 weken verlof ff de tijd gevonden
om weer aan de slag te gaan
ik maakte dit opbergmapje voor stempel afdrukjes voor
uitdaging 126 op elke kaart een feestje 
de opdracht was "Maak iets om een paar afdrukjes in cadeau te doen"

bij deze heb ik dat ook voor elkaar gekregen hieronder het resultaat :








Nog een fijn weekendje iedereen en alvast tot blogs

*** Liefs Vicky ***



8 opmerkingen:

  1. Gezellig je weer te treffen in blogland Vicky, je hebt een heel mooie opbergmap gemaakt voor de wedstrijd van EkEf van mij mag je winnen ik vind je creatie prachtig
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk mapje is dit!! Prachtig papier heb je ook gebruikt.
    Leuk dat je meedoet bij Elke Kaart een Feestje.
    Groetjes Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig mapje heb je gemaakt!
    Zowel de voorkant als de binnenkant zien er geweldig uit!
    Bedankt voor je deelname aan EKEF!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig mapje heb je gemaakt.
    Hartstikke leuk dat je meedoet met elke Kaart een Feestje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow wat een schitterend mapje!
    Dat ziet er erg mooi uit!
    Gezellig dat je meedoet met EKEF.
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend mapje! Heel leuk papier en de binnenkant heb je ook heel mooi afgewerkt.
    Leuk dat je mee doet bij eKeF.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig mapje, Vicky. Hele mooie en warme kleuren heb je gebruikt.
    Bedankt dat je meedoet met de EKEF uitdaging.
    Groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen

daimond painting half joker/ half batman

 hallo iedereen ,  ik ben al een tijdje bezig met deze mooie daimond painting half joker/half batman voor in de slaapkamer van mijn 8 jarig ...